Posts

BERSANTAI DI PULAU PANGKOR 11-13/06/2010

Image
Alhamdulillah percutian yang syok habis..........selama 3hari 2malam "ROUND ISLAND".Memacu Kancil 660, berbekal minyak RM20 habis pulau diredah dek kami berempat...Kenapa ? Tak percaya ka? ha...tengok sini

BINGKISAN ZOO MELAKA YANG TERTINGGAL

Image
lalu ku coretkan di laman anakku KLIK JER http://nurinmuiz.blogspot.com/

MELEPAS GERAM DI BANDAR HILIR MELAKA

Image
Almaklumlah... kawin ngan orang Melaka..tapi tiap kali balik rumah mertua..asyik wat rehat & sendiri2 je...alkisahnye cuti Wesak ari Jumaat tu..28/05/2010.. gue sama anak-anak & wife meredah kepanasan bandar Melaka Bersejarah ..Si Cilik pun First Time betul2 lawat Bandar Melaka...ini sedikit jalinan gambar gue...

03/04/2010 -BANDAR BERCAHAYA DI I-CITY SHAH ALAM

Image
Salam semua ...lama benar tak masukkan aktiviti terkini selepas merantau ke Kelantan tempohari..baharu rasa ingin masukkan sedikit bingkisan ...tatkala malam menjelma kami 4 beranak bergegas ...ke bandar ini ...takut-takut kenderan bakal berderet ke situ ...sangkaan kami memang tepat...Ya ALLAH ramainyer manusia...melihat apa ini? Ia ..Ia sebuah bukit yang disinari cahaya lampu LED... Lihatlah kadar kemengantukan anak lelaki kami digugah tidurnya supaya bangun melihat WARNA INDAH INI

18-21/03/2010 MANTEN DI KELANTAN

Image
Sebuah perjalanan yang mencabar...demi sebuah manten

TERIMA KASIH ABG IPU ATAS LAWATAN CUTI SEKOLAH

Image
Salam semua...hari Ahad Petang 14/03/2010 Keluarga Abg Ipu dari Melaka datang ,meriah rumah kami...especially adik kakak

12/03/2010 -"CONQUER" BUKIT TINGGI PAHANG

Image
Cuti persekolahan kali ini 13-21/03/2010....seperti biasa XPDC penjelajahan Cuti-cuti Malaysia bermula...Kali ini kami ke Bukit Tinggi Pahang ...Tempat menarik yang telah selamat dilawati ....MESTI LAWAT LA..Colmar Tropicale (Perancis Castle Theme) Japanese Tropical House dan Rabbit Park...seronok memang seronok...buat teman-teman yang nak berkunjung ...makan kat Bandar Janda Balik dulu atau Genting Sepah sebelum naik...dan pastikan minyak kereta penuh serta sediakan air secukupnya....BERES perjalanan